Ga naar content
Gratis verzending vanaf 75 Ontdek onze concept store in Enschede Unieke producten en merken

Klantenservice

Bij wonder & melon willen wij gaan voor de best mogelijke service en de mooiste producten! Wij hebben hieronder alle veelgestelde vragen voor je op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op! Dat kan bijvoorbeeld door gebruik te maken van de chat tool of door een mail te sturen naar klantenservice@wonderandmelon.nl

Contact opnemen

Veel gestelde vragen


LET OP: Niet geldig in combinatie met andere kortingen of kortingscodes. Niet met terugwerkende kracht!

Verzendkosten

Bij de Kids SALE passen we gratis verzending toe vanaf €75.

De retourkosten van SALE artikelen zijn voor rekening van de klant. Komt, na het retourneren, het eindbedrag onder de €75 euro (gratis verzending) uit dan zijn wij genoodzaakt de verzendkosten te verrekenen. 

Retourneren

SALE artikelen mogen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Dit kun je doen via ons retourportaal. LET OP: de retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Op geretourneerde SALE artikelen geven wij geen geld terug. Je ontvangt dit bedrag terug in de vorm van een tegoedcode die je kunt gebruiken op onze onlineshop of in onze winkel.

Omruilen 

Wil je een SALE artikel omruilen in een andere kleur of maat? Dat kan (mits voorradig). De verzendkosten hiervan zijn voor rekening van de klant.

Je mag ons gerust een mail of op Instagram een bericht sturen over het artikel dat je wenst. Wij denken graag met je mee!

Dat kan bij wonder & melon gelukkig heel gemakkelijk. Bezoek ons retourportaal en de rest wijzigt zich eigenlijk vanzelf. Kom je er toch niet uit? Maak dan gebruik van de chat of stuur een mail naar hello@wonderandmelon.nl

Klik hier om naar het retourportaal te gaan.

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je gebruik maken van ons retourportaal. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is. We doen natuurlijk altijd ons best om samen tot een oplossing te komen!

Ja dat kan! Wij kunnen je helpen via de chat. Je kunt ook gebruik maken van het retourportaal. En bijvoorbeeld kiezen voor een ander product of shop tegoed!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden (behalve op maandag, dan is onze winkel gesloten). Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. Je koopt bij ons lokaal, we zijn dus niet altijd zo snel als bij 'de grote jongens', maar we porberen wel veruit de beste service te verlenen!

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

- € 5,95 voor bestellingen onder de € 75,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 75,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Postnl. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht. Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn. Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Daar balen wij natuurlijk van! Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hello@wonderandmelon.nl. Wij doen altijd ons uiterste best om samen met jou tot een passende oplossing te komen! Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden via deze link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Je kunt je bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:

Ideal

Apple Pay

Mastercard

Klarna

Visa

Dat kan natuurlijk! Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht je vragen hebben over het een of ander dan kunt je ons bereiken middels de volgende gegevens:

wonder & melon

Zuiderhagen 37
7511 GJ Enschede
KvK: 81290578
Btw: NL003561363B98
Bank: NL73 BUNQ 2055 5257 51

E. hello@wonderandmelon.nl

T. 053 7009 727

Of maak gebruik van onze online chat!